رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس جشن افتتاحیه ی چکش ها را خراب کرد

یوونتوس جشن افتتاحیه ی چکش ها را خراب کرد

بیانکونری در یک پیروزی هیجان انگیز 3‐2، توانست چکش های لندن را در ورزشگاه خانگی جدیدشان مغلوب کند. پائولو دیبالا، ماریو مانژوکیچ و سیمونه زاتزا همه توانستند گلزنی کنند.

 

بعد از چند پاسکاری زودهنگام، ماریو مانژوکیچ اولین شوت در چارچوب بازی را به دنبال ضربه ی آزاد میرالم پیانیچ به داخل دست های آدریان فرستاد.

 

بازی در مدت کوتاهی بعد از آن زنده شد، انر والنسیا توپش را به تیرک زد و و 36 ثانیه ی بعد بیانکونری به سمت مقابل زمین رفت و برتری اش را تثبیت کرد.

 

دیب ― ژوکیچ همان فرم قدرتمند سال قبلشان را امسال از سر گرفته اند، مانژوکیچ روی سانتر دقیقی دنی آلوز با ضربه ی سر توپ را برای دیبالا کاشت و او که خود را به محوطه ی شش قدم رسانده بود و توپ را به راحتی وارد دروازه کرد. این دومین گل جواهر در مسابقات پیش فصل بود، او قبلا به تاتنهام هم گل زده بود.

 

 این دو نفر از هر زمانی هماهنگتر و آماده ترند!

 

سه دقیقه ی بعد، این دو مهاجم دوباره با هم دست به همکاری زدند، این بار دیبالا بود که بازی سازی کرد، توپ را با دریبل کردن وینستون رید به داخل محوطه آورد و مانژوکیچ را در برابر دروازه صاحب توپ کرد، این بازیکن کروات از 10 یاردی بدون هیچ اشتباهی یوونتوس را 2‐0 جلو انداخت.

 

بعد از آن بازی بسیار آرام دنبال شد تا اینکه در اواسط بازی، وست هم بالاخره توانست چند موقعیت برای خودش دست و پا کند و وقتی که اندی کارول ریباند ضربه ی سری که بوفون در ابتدا موفق به مهارش شده بوده وارد دروازه کرد، اختلاف به حداقل رسید.

 

 

یوونتوس می توانست نیمه ی اول را به اختلاف دو گل به پایان ببرد، اما شوت بن عطیه به تیرک خورد، قبل از آن هم مانژوکیچ و هم الکس ساندرو در یک صحنه ی پلی استیشنی شوت هایشان از روی خط دروازه دور شده بود.

 

توجهات در نیمه ی دوم ناگزیر به آمدن گنسالو ایگوایین برای اولین بار در لباس بانوی پیر متوجه شد، اما کارول یک بار دیگر در دقیقه ی 52 نگاه ها را به خود خیره کرد و با ضربه ای محکم، نتو را مغلوب کرد و بازی را به تساوی کشاند.

 

 

با توجه به اینکه در نیمه ی دوم هر دو تیم تعویض های فراوانی انجام دادند، سرعت بازی افت کرد، موقعیت های گلزنی چندانی ایجاد نمی شد و تا اینکه ضربه ی آزاد خوب هرنانس در دقیقه 82 به تیرک دروازه ی آدریان سایید و به بیرون رفت.

 

 

تنها 3 دقیقه ی بعد، گل یووه، گل 3 امتیازی بازی شد، جایی که سیمونه زاتزا پاس میلی متری و دقیقِ لوکا مارونه را به گل تبدیل کرد

 

 

این نتیجه مردان ماسیمیلیانو آلگری در معرض سومین برد پیاپی در بازی های پیش فصل قرار داد، روندی که امیدوارند شنبه ی هفته ی بعد وقتی به مصاف اسپانیول می روند هم حفظ شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: